четвртак, 30. јул 2015.

Link na Facebook-u u 5 koraka!

 / July 8, 2015
Pokrenuli ste biznis i shvatili da bi bilo dobro da imate sajt i na taj način predstavite sebe internet zajednici? Ne samo da bi bilo dobro – neophodno je!Internet prezentacija posla koji ste pokrenuli mesto je na kojem će osobe kojima se obratite saznati sve o vama i kvalitetu usluge koju pružate ili proizvoda koji prodajete.
Originalan, jednostavan, grafički dobro rešen, detaljan, informativan, funkcionalan sajt zapravo je prozor vaše firme i danas, u eri apsolutne pobede interneta nad drugim kanalima komunikacije, sasvim sigurno, mesto je na kojem će vaš klijent, kupac ili poslovni saradnik formirati prvi utisak o vama. Treba biti svestan – nema druge šanse za prvi utisak! 
Zaključili ste da bi trebalo da budete prisutni na društvenim mrežama? Koncetrisaćemo se na Facebook, budući da je u pitanju platforma koja je većem delu populacije najbliža i najpoznatija. Zašto je važno da budete prisutni naFacebook-u?
Facebook
Pod pretpostavkom da je Facebook mreža koja odgovara onome što vaš biznis jeste, sasvim je sigurno da okuplja nezamislivo veliki broj ljudi potencijalno zainteresovanih za saradnju sa vama. Uz to, Facebook vam pruža mogućnost da se svakom od njih obratite taman toliko glasno da privučete pažnju i zadržite je.
Dakle, sajt bi trebalo da bude mesto gde ćete primereno i na najbolji način reći sve o sebi, a Facebook, u ovom slučaju, alat kojim ćete ljude poslati na sajt da vas čuju i uvere se u kvalitet koji traže.
Jedan od načina da zainteresujete osobu koja vas prati, zadržite njenu pažnju i potencijalno je pretvorite u kupca ili saradnika jeste da je sa Facebook-a usmerite direktno prema sadržaju na sajtu. Suština je – share-ujte sebe! Kako da to radite na pravi način i iskoristite maksimum mogućnosti koje vam Facebook nudi?

Korak br. 1 – Kopirajte link na wall stranice koju vodite

Jednostavno je! Otvorite sadržaj sajta koji biste voleli da vide ljudi koji vas prate na Facebook-u i kopirajte link iz address bar-a na wall vaše stranice.
Delite svoj sadržaj na Facebook-u

Link na Facebooku
U velikom broju slučajeva, zbog razlike u formatima, nekad nemara programera ili onog ko unosi sadržaj na sajt ili nečeg drugog, post neće biti onoliko dobar koliko bi trebalo da bude. Treba ga srediti!

Korak br. 2 – Obratite se ljudima kojima ćete prikazati objavu

Iskoristite text box iznad linka i obratite se svojim follower-ima na način na koji mislite da bi trebalo, naravno, u skladu sa ciljevima celokupne objave.
Facebook objava

Korak br. 3 – Formirajte naslovni blok

Ukoliko sa sajta, iz nekog razloga, link vuče naslov kojim niste zadovoljni – promenite ga i unapredite! Samo je na vama da odlučite šta i na koji način prikazujete.
Link na Facebook-u u 5 koraka

Korak br. 4 – Opišite link

Uskladite metu sa ostatkom objave! Možda je dobro njome zaintrigirati ljude, ponuditi im zanimljive detalje i pozvati ih da posete baš vaš sajt?
Link na Facebook-u u 5 koraka

Korak br. 5 – Upload-ujte sliku odgovarajućih dimenzija i u skladu sa pravilima Facebook-a

Od sajta do sajta, od jedne do druge pozicije, pa i zbog odluka osoba koje sajt uređuju, formati slika različiti su u najvećem broju slučajeva. Kada povučete link na Facebook, desiće se da slika ostane isečena ili pomerena u stranu. Napravite sliku prema parametrima koje Facebook propisuje i on će je prikazati na najbolji mogući način.
Jedan od sajtova koji vas može detaljno i pravovremeno uputiti u preporučene dimenzije slika za svaku ponuđenu poziciju na Facebook-u svakako jesocialmediaexaminer.com. Konkretno za link ovog tipa, odgovarajuća proporcijaje 1200x628px. Imate PhotoshopUpotrebite ga, trebaće vam svega nekoliko minuta!
Ukoliko planirate da platite efikasnije prikazivanje posta, trudite se da ispoštujetepravilo o 20% teksta na slici! Facebook vam neće odobriti kampanju ako slika koju prikazujete sadrži više od 20% teksta. Poslednjih meseci prilično jeunapređen sistem provere količine teksta, pa vam sada upozorenje stiže većprilikom kreiranja reklame. Alat koji bi trebalo da koristite je Grid Tool.
Facebook grid tool
Link koji smo koristili kao primer i čiji smo razvoj pratili, nakon pet koraka, prikazan je na printscreen-u koji sledi. Uloženi trud se vidi, zar ne?
Facebook linkovi
Važan je način na koji se obraćate ljudima koji vas prate, prema tome vas prepoznaju i ocenjuju – između ostalog, koriste tu informaciju i dobrim delom na osnovu nje formiraju mišljenje o vama! Mislite o tome! Pitanje koje ne bi trebalo da ostane bez odgovora – koliko se trudite oko svojih objava?

Нема коментара:

Постави коментар